من و تو ما می‌شویم

ایران آباد

من و تو ما می‌شویم

ایران آباد

احتمال برکناری مشایی

۲۰۰نماینده مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن شدید مواضع اخیر اسفندیار رحیم مشایی، با تاکید بر لزوم برخورد احمدی نژاد با بیان کننده موضع دوستی ملت ایران با مردم اسرائیل، تاکید کردند که مشایی صلاحیت معاونت رئیس جمهور را ندارد. 200 نماینده مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای نسبت به مواضع اخیر اسفندیار رحیم مشایی در خصوص دوستی با ملت اسرائیل واکنش نشان دادند.

                                                          

در این بیانیه آمده است: زمانی که برای اولین بار این سخن عجیب و مغایر با سیاست های اصولی جمهوری اسلامی و مخالف صریح مواضع امام عظیم القدر و مقام معظم رهبری را معاون رئیس جمهور آقای رحیم مشائی عنوان نمود این تصور ایجاد شد که ایشان مرتکب یک اشتباه سیاسی شده که با تسامح قابل اغماض است ولی هنگامی که این موضوع با این جمله تکرار گردید که "برای هزارمین بار و قوی تر از گذشته اعلام می کنم" یک زنگ خطر جدی در این مقطع درنظام به صدا درآمده که نشان از انحرافی غیر قابل بخشش در زمینه یکی از مهمترین مسائل سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران دارد.

به هرحال شاید در صورت این اتفاق (اخراج رحیم مشایی از سازمان میراث) بتوان گفت خوشحال ترین انسان در این عالم کسی نیست جز سمیرا فرخ منش که امیدواریم این اتفاق هرچه سریع تر به وقوع بپیوندد تا همه ما خوشحال شویم.

انشاالله...

 

نظرات 3 + ارسال نظر
سعید شمس پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:10 ب.ظ

اینکارو نمی کنه عینقدی نژاد...اصلن چه کسی بهتر از رحیم مشایی برای چسبیندن به عینقدی نژاد.........................................

اتفاقا ببین چه قد هوا پسه و آش شور شده که باهنر هم گفته باید بره!
راستی یک هیچ به نفع همون خانوم محترم!

پارس بانو جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:40 ق.ظ http://parsbanoo.blogfa.com

چرا پشت سر این خانم محترم شایعه درست می کنید ...؟
آخه کی بهتر ازمشایی برای این جایگاه ؟
مگه تا حالا از من حرفی شنیدید درباره این آقا ؟!

اولا این خانوم محترم خیلی محترمه که به خودمون اجازه دادیم پشت سرشون حرف بزنیم دویما اینکه شایعه نیست و واقعیت سوما اینکه
به خدا از ته ته ته ته دلشون گفتم می گی نه برو از خودش بپرس!!

عبدالله عاصی شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:21 ب.ظ

این خانوم کی هست؟ خانومه مشاییه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد