من و تو ما می‌شویم

ایران آباد

من و تو ما می‌شویم

ایران آباد

پس از گاف بزرگ رحیم مشایی: اعتراض‏ها ادامه دارد

پس از انتقاد رییس مجلس از اظهارات مشایی، نماینده اصفهان هم در نطق پیش از دستورش به او پیوست.

علی لاریجانی رییس مجلس در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: اظهارات یکی از مدیران کشور(منظورهمان آقای مشایی) درباره مردم اسراییل و آمریکا با توجه به شرایط کشور سنجیده نبود.

وی افزود: اینگونه اظهارات که وسیله تبلیغاتی رسانه‏های بیگانه شد تاسف آور بود.لاریجانی ادامه داد: مدیران با درک شرایط کشور باید سنجیده سخن بگویند و مراقب باشند که سخن، باید بنده انسان باشد و حریف، هیچگاه اصلاحات بعدی ما را مورد توجه قرار نمی دهد.حسن کامران، نماینده مجلس از اصفهان نیز در نطق پیش از دستور خود به این اظهارات واکنش نشان داد.کامران با اشاره به مواضع و بیانات رهبری درباره رژیم صهیونیستی، از سخنان رحیم مشایی درباره این رژیم و مردم آن انتقاد کرد و گفت:

آقای رحیم مشایی بهتر است به میراث فرهنگی و اوضاع نابسامان سازمان خود بپردازد و یا وزارت خارجه کلاسهای آموزش سیاسی برای این افراد بگذارد.

رحیم مشایی معاون رئیس جمهوری در همایش نوآوری و شکوفایی در صنعت گردشگری گفته بود: ایران امروز با مردم آمریکا و اسرائیل دوست است. هیچ ملتی در دنیا دشمن ما نیست این افتخار است.

وی بعد از واکنش روزنامه‏های اسراییلی و نیز واکنشهای گسترده در ایران، اظهار داشت که او در سخنانش عبارت "ملت اسراییل" را به کار نبرده بوده، بلکه "مردم اسراییل" را استفاده کرده است.

 

به هر حال امیدواریم این آقای رحیم خان مشایی در این مقطع حساس بیشتر به فکر میراث فرهنگی کشور و به خصوص سد سیوند و پاسارگاد باشد تا با تصمیم های عجولانه و عدم مدیریت صحیح هر روزشاهد تخریب و از میان رفتن این میراث (همچون کتیبه خارک) عظیم؛ ارزشمند؛ گرانبها وملی نباشیم.  

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد